موفقیت

چه توصیه حرفه ای و شغلی به جوان تر خود می کنید؟

جهان روز جهانی زن (IWD) را در 8 مارس جشن می گیرد.

موضوع IWD امسال “شکستن تعصب” است.

از 11 مدیر عامل زن پرسیدیم که چه توصیه هایی به جوان ترهای خود می کنند.

اگر می توانستید به گذشته برگردید و تمام تجربیات زندگی خود را با خود ببرید – چه توصیه شغلی به جوان تر خود می کنید؟ این سوالی است که ما از 11 مدیر عامل زن که در روز جهانی زن رهبری شرکت های فردا را بر عهده دارند پرسیدیم.

آنا کاترینا شیدلتسکی – مدیرعامل و بنیانگذار اینسترومنتال

این واقعیت را بپذیرید که هیچ چیز در برنامه‌ای که برای خودتان می‌سازید ممکن است آنطور که پیش‌بینی می‌کردید اتفاق نیفتد. اشکالی ندارد، نیازی به استرس نیست. در این راه اکتشافات زیبایی وجود خواهد داشت که ممکن است شما را از مسیر دورتر ببرد – و آینده‌های شگفت انگیزی نیز در این مسیرها وجود دارد.

در مورد مذاکره بیاموزید زمانی که سالها پس از شروع کارم در یک کلاس مدرسه بازرگانی برای اولین بار در مورد مذاکرات سایه ای یاد گرفتم، متوجه شدم که آن چیزی که در اطراف من می گذرد را توضیح می دهد که قبلاً آشکار نبوده است. این درک باعث شد که من به عنوان یک عضو تیم و بعداً به عنوان یک رهبر مؤثرتر باشم.

الیسون آن ویلیامز – مدیر عامل و بنیانگذار Enveil

شاگرد مدرسه ضربه های سخت نباشید. کمک بخواهید و در ابتدا و اغلب به دنبال بینش های با تجربه باشید – لازم نیست همه درس ها را به تنهایی یاد بگیرید. خوشحالم که توسط تعدادی مربی و همکاران فوق العاده احاطه شده ام که به من کمک کرده اند تا بیش از آنچه که خودم می توانستم به دست بیاورم.

مشاغل غیرخطی هستند. در هر مرحله، فرصت‌ها را بیشتر بر اساس آنچه فکر می‌کنید از آن یاد خواهید گرفت، انتخاب کنید تا اینکه فکر می‌کنید کجا ممکن است شما را ببرد. مجموعه ای متنوع از تجربیات در ایجاد یک حرفه غنی ارزشمند است.

به چالش ها به عنوان فرصت هایی برای یادگیری و رشد نگاه کنید. مناطقی که نتوانسته ام مسیر مستقیمی را از نقطه A به نقطه B طی کنم، که تقریباً کل زندگی حرفه ای من است، در نهایت جذاب ترین و با ارزش ترین بودند.

Ponsi Trivisvavet – مدیرعامل، Inari

اول اینکه به خودم می‌گفتم هیچوقت حل و فصل نکن. شما می توانید چیزی را پیدا کنید که دوست دارید و تأثیر گسترده تری ایجاد می کند. این دو چیز متقابل نیستند. من مشتاق کشاورزی جهانی هستم و سپاسگزارم که کارم در Inari این فرصت منحصر به فرد را به من می دهد تا در سیستم غذایی جهانی مشارکت کنم.

توصیه دیگری که به جوان ترم می کنم این است که هوشمندانه – نه کلیشه ای – رویاهای بزرگ و واقعاً دنبال کردن آن است. وقتی اهداف بزرگی دارید مهم نیست چقدر سخت یا چند بار زمین می خورید. هدف شما شما را دوباره روی پاهایتان خواهد برد و انگیزه شما همچنان شما را به جلو سوق خواهد داد تا بتوانید به چیزهای بزرگ برسید.

من به جوان ترم می گویم که این هوشمندانه است، نه کلیشه ای، که رویاهای بزرگ داشته باشد و واقعاً دنبال آن برود.

3 چیز اصلی وجود دارد که این سفر به من آموخت:

نگرانی اتلاف زندگی است: هیچ چیزی وجود ندارد که بتوانم به آن فکر کنم که به دلیل نگرانی از آن کمک شده یا از آن جلوگیری شده است. شما باید به خودتان اعتماد کنید و بدانید که وقتی لحظه‌ای فرا برسد، دست به کار خواهید شد و صرف هر فضایی برای سناریوهای منفی احتمالی هرگز کمکی نمی‌کند. آماده کردن خود برای یک رویداد با نگرانی در مورد آن بسیار متفاوت است.

به اندازه کافی خوب اغلب بهتر از کامل است: بسیار مهمتر است که چیزها را تا 80 درصد آماده کنید تا اینکه 100 درصد کمال را هدف بگیرید. مفهوم “حداقل محصول قابل دوام” به دلایلی وجود دارد، به آن تکیه کنید و ناشناخته ها را در آغوش بگیرید. خوب میشی.

حضور داشته باشید: کارآفرین بودن و رهبری یک تیم بهترین شغل در جهان است، پس از آن لذت ببرید! این یک امتیاز است که مردم جهش کرده اند و تصمیم گرفته اند شما را در نبرد دنبال کنند، پس سپاسگزار باشید. حضور داشته باشید تا چقدر خوش شانس هستید. وقتی نگرانی را متوقف می کنید و چیزها را همان طور که هستند می پذیرید، شروع به اجرا در بهترین حالت خود می کنید. روی پستی ها تمرکز نکنید و مطمئن شوید که موفقیت ها را جشن می گیرید. بهترین راه برای نترس بودن این است که فضای اصلی خود را پاک کنید و در هر کجا که هستید به عنوان بخشی از سفر خود در لحظه باشید.

نتتا کورین – بنیانگذار Orbs

مهمتر از همه جرات اجازه ندهید ترس مانع موفقیت یا انتخاب شما شود. به الگوهای خود نگاه نکنید و متعجب نشوید که آیا کافی نیستید یا آنچه را که لازم است ندارید.

آنهایی که واقعاً از شما موفق‌تر هستند، فقط یک چیز دارند که شما (هنوز) ندارید – تجربه. آنچه شما را از آنها جدا می کند، اگر سخت کار کنید و خود را وقف هدف کنید، تنها زمانی است که برای به دست آوردن آن تجربه طول می کشد.

مسیر موفقیت به ندرت یک خط مستقیم است، این مسیر پر از مشکلات، موانع و سختی ها است. روزی که بر آنها غلبه کردی و قوی تر شدی، به همه آنها به عنوان هدیه نگاه می شود.

هر درس دردناک، هر تقلب شرم آور، فرصتی برای پیشرفت است – و شما پیشرفت خواهید کرد. سختی ها را در آغوش بگیرید، از آن نترسید. و وقتی موفق شدید، با به یاد آوردن اینکه شما هم زمانی آن دختر کوچک ترسیده ای بودید که اشتباه می کرد فروتن باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا