آموزشی

ابزارهایی برای یافتن مشتریان برای فریلنسرها

در این مطلب به معرفی منابعی می پردازیم که با استفاده از آن ها می توانید در وهله اول مشتری‌ های فریلنسر خود را پیدا کنید. جدا از ابزارهایی که برای فریلنسرها برای دسترسی به مشتریانشان وجود دارد، در زیر تعدادی از بهترین ابزارهایی را که برای فریلنسرهایی که به دنبال ایجاد مجموعه مشتریان خود هستند می شناسیم، پیدا خواهید کرد. برنامه انیمیشن سازی را دانلود و یاد بگیرید.

SolidGigs.

پیدا کردن مشتریان فریلنسری می تواند سخت و خسته کننده باشد، پس از آن که آنها را پیدا کردید، می توانید به مشتری ای برسید که فقط می خواهد شما را نیکل و کمرنگ کند و هر روحیه ای را زیر سوال ببرد. من آن را دریافت می کنم. SolidGigs افزونه Millo.co است و واقعاً شگفت‌انگیز است. تم پاورپوینت رایگان را دنبال می کنید.

هر هفته لیستی با تعداد زیادی مشتری واقعی و قابل اعتماد برای شما ارسال می شود که به دنبال مترجم آزاد برای کار هستند. مشتریان در لیست، ما قول می دهیم ارزشمند هستند. Solidgigs تیمی دارد که به صورت دستی برای یافتن مشتریانی که برای شما مناسب هستند، تلاش می کند. برخی از آنها نام هایی هستند که بسیار قابل تشخیص هستند، مانند Etsy، Fitbit، yelp و بسیاری دیگر. آیا من اشاره کردم که همه گیگ هایی که برای شما ارسال می شود 100% از راه دور هستند؟ چقدر عالیه!

این سرویس با پرداخت 9.97 دلار ماهانه با 100% ضمانت بازگشت وجه است. بنابراین اگر در هر زمان از خدمات راضی نیستید SolidGigs مایل است آخرین ماه پرداخت خود را پس دهد. این ابزار به هزاران فریلنسر کمک کرده است و به رزرو برنامه های آنها برای 6 تا 12 ماه آینده کمک می کند. SolidGigs واقعاً کمک می کند تا استرس اضافی را از این سؤال دور کنید که مشتری بعدی شما از کجا می آید.

Ebook 25

یکی دیگر از ابزارهای فریلنسینگ شگفت انگیز و واقعاً جاودانه، این کتاب الکترونیکی است، 25 سایت برای یافتن مشتریان. این کتاب الکترونیکی به هر سایت پیوندهایی می دهد، مانند این مقاله، رتبه بندی سایت، خلاصه کوتاهی از آنچه در سایت پیدا خواهید کرد و هزینه خدمات چقدر است.

Upwork

Upwork یک ابزار عالی برای تقریباً هر فریلنسر برای یافتن مشتری است. کاری که شما انجام می دهید این است که یک نمایه ایجاد کنید که اساساً یک رزومه و نمونه کار زنده است که برای کمک به مشتریان در یافتن فریلنسرها و کمک به فریلنسرها در یافتن مشتری استفاده می شود. این یک راه دو طرفه برای یافتن کسب و کار و کار است.

نکته شگفت‌انگیز در مورد Upwork این است که چیزی بیش از کمک به شما برای یافتن مشتریان و کار انجام می‌دهد، بلکه به شما بستری برای برقراری ارتباط و دریافت پول برای پروژه می‌دهد. آنها طیف گسترده ای از مشاغل در این سایت دارند و من از فریلنسرهای زیادی شنیده ام که از Upwork استفاده می کنند و آن را دوست دارند.

جنبه منفی این است که کارمزدهایی وجود دارد که بر اساس درصد است، نکته مثبت این است که گزینه هایی در دسترس شماست. بدون شک ارزش بررسی را دارد تا ببینید آیا Upwork برای حرفه شغلی شما مناسب است یا خیر.

ابزارهایی برای نوشتن و مدیریت قراردادها

این یک حقیقت غم انگیز برای بسیاری از خلاقان است: اگر برای خودتان تجارت دارید، احتمالاً در مقطعی مجبور خواهید بود با قراردادها و توافق نامه های قانونی سر و کار داشته باشید.

اما فقط به این دلیل که مطالب قانونی ممکن است کسل کننده و درک آن سخت باشد، به این معنی نیست که مهم نیست. به جای اینکه خودتان را عذاب دهید، شاید سعی کنید از یکی از این ابزارها برای فریلنسرهایی که نیاز به مشاوره یا کمک حقوقی دارند استفاده کنید.

LegalZoom

LegalZoom یک سرویس حقوقی آنلاین است که هم به خانواده ها و هم به مشاغل کوچک کمک می کند. آنها برای کمک به هر نیاز قانونی شما مشاوره انجام می دهند.

خدماتشان شامل محافظت از برند، حق چاپ و قراردادهای بین مشتری و فریلنسر است، اما محدود به آن نیست. بهترین بخش LegalZoom این است که آنها آنلاین هستند، بنابراین قیمت آنها کمتر از نرخ های سایر وکلا است. LegalZoom برای خانواده‌ها و کسب‌وکارهای کوچک است، بنابراین خدمات آن‌ها دامنه وسیع‌تری نسبت به مشاغل آزاد دارند، اما همچنان ابزاری عالی برای کمک به هر نیازی که ممکن است داشته باشید.

LawGood

یکی دیگر از ابزارهای عالی برای قراردادها LawGood است. همانطور که آنها می گویند، “مأموریت آنها این است که کمک های قانونی را برای کارآفرینان و مشاغل آزاد قابل دسترس تر کنند” و آنها دقیقاً این کار را انجام می دهند. این ابزار به طور خاص برای فریلنسرها و کارآفرینانی طراحی شده است که تلاش می کنند تا با انجام کاری که دوست دارند امرار معاش کنند.

از آنجایی که جنبه فنی همه چیز می تواند پیچیده و گران به نظر برسد، LawGood از فناوری برای کمک به ساده کردن فرآیند و مقرون به صرفه تر کردن کمک حقوقی برای مشاغل کوچک استفاده می کند. LawGood در قراردادها تخصص دارد. بهترین بخش این است که یک وکیل با تجربه قرارداد شما را بررسی می کند و یک گزارش شخصی برای شما ارسال می کند که مشکلات احتمالی و آنچه را که می توان بهبود بخشید به شما نشان می دهد، همه به روشی آسان برای درک. که فوق العاده زیبا و مفید است.

LegalTemplates.net

LegalTemplates ابزاری شگفت‌انگیز برای بستن قرارداد برای مشتریانتان است، زمانی که نمی‌دانید از کجا شروع کنید. این سایت به ساده سازی فرآیند کمک می کند و در عین حال آنچه را که برای کسب و کار خود نیاز دارید دریافت می کنید.

این ابزار آسان برای استفاده و سریع برای استفاده است. نحوه راه اندازی سایت تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند اطلاعات کلیدی را وارد کنید و یک قرارداد خوب نوشته شده دریافت کنید. مزیت این کار این است که می تواند پول زیادی برای شما صرفه جویی کند و سریع است. اشکال این ابزار این است که می تواند کمتر برای نیازهای خاص شما سفارشی شود اما همچنان هدف را برآورده می کند.

Contracts for Creatives

این ابزار عالی است زیرا توسط افراد خلاق برای خلاقان نوشته شده است. این یک راهنمای هفت قسمتی است که به فریلنسرها کمک می کند تا بفهمند چه چیزی باید در قراردادها گنجانده شود و چگونه آنها را بنویسند. این برای قرار دادن اصطلاحات پیچیده حقوقی به زبانی آسان و قابل درک عالی است.

در حالی که این یک ابزار عالی برای استفاده است، و ما به شما توصیه می کنیم از آن استفاده کنید، همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که این جایگزین کمک قانونی نیست و 100٪ کامل نیست. بهترین بخش در مورد این ابزار رایگان بودن آن است. واقعا هیچی بهتر از این نیست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا