موفقیت

کودکان شاد و موفق

فرزندپروری به نوعی بخش بسیار خوش شانس و در عین حال چالش برانگیز در زندگی فرد است. چیزی که ممکن است 100٪ مناسب دهه های قبل یا در زمان مادربزرگ شما در روزهای طلایی باشد، ممکن است 70٪ دیگر به طور مناسب برای نسل های جوان امروزی قابل اجرا نباشد. هنوز هیچ فناوری پیشرفته ای مانند رایانه، گجت، هوش مصنوعی و غیره وجود نداشت.

بنابراین، هر سبک والدینی را که برای فرزندان عزیزتان بکار می‌برید، به یاد داشته باشید که فقط از فرزندان سپاسگزار باشید. از مزایای والدینی مسئولانه لذت ببرید، آنها را به کمال محبت کنید و همیشه والدینی دعاگو باشید. ما در این دنیا زندگی گذرا داریم، پس بهتر است از زندگی لذت ببرید و زمان با کیفیتی را با فرزندان و خانواده خود که بیشتر دوستشان دارید بگذرانید.

کودکان یک نعمت برنده جایزه از جانب خداوند متعال هستند. خدای متعال ما فرزندانتان را به شما عطا فرموده است و می‌دانید که نسبت به آنها پدر و مادری مسئول و مسئول خواهید بود.

10 نکته در مورد نحوه تربیت فرزندان شاد و موفق

  1. حامی باشید. علاقه خود را حفظ کنید و از استعدادهای خدادادی فرزندتان حمایت کنید. وقتی کودکی دارید که به هنر و نقاشی علاقه دارد، می توانید فرزند خود را در کلاس نقاشی ثبت نام کنید. اگر کودک در طراحی و طراحی ممتاز باشد، ممکن است از نظر هنری به عنوان یک معمار گرایش داشته باشد. در مراسم تلاوت، رویدادهای مدرسه، جشن سخنرانی، حمایت، روزهای شناخت و غیره فرزندتان شرکت کنید.
  2. روال مطلوب را ایجاد کنید. به فرزندان خود آموزش دهید که چگونه تخت خود را مرتب کنند یا هر روز پس از بیدار شدن آنها را مرتب کنند. اینها شخصیت فرزند شما را می سازد که مسئولیت پذیر و قابل اعتماد باشد.
  3. دعا کردن را آموزش دهید. ارزش نسبی دعا دو بار در روز، هنگام بیدار شدن و همچنین هنگام خواب را به فرزند خود بیاموزید. و انصافا جنبه معنوی آنها.
  4. ورزش را ادغام کنید. قرار گرفتن در معرض برخی از فعالیت‌های ورزشی باعث تقویت استخوان‌ها، قدرت و اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود تا استقامت و استقامت طولانی‌مدت خود را حفظ کنند، به آنها کمک می‌کند تا در مدرسه عالی شوند و به هدف خود در زندگی برسند. بعلاوه، این فعالیت ها ترسو بودن آنها را در مجموعه ای از جمعیت یا حتی در تعداد کمی از افراد کاهش می دهد.
  5. خواندن را تشویق کنید. در اوایل یک سالگی، آنها را در معرض اهمیت کتاب و خواندن قرار دهید، زیرا این کار به طور کامل به رشد گرامر و درک آنها کمک می کند. حتی زمانی که عادت داشته باشید برای بچه‌هایتان کتاب بخوانید در حالی که به مدت 9 ماه آرام در رحم مادر هستند، بسیار مفید است.
  6. ابراز مراقبت محبت آمیز. فرزندان خود را با مراقبت محبت آمیز خود دوش دهید. آنها را با محبت و توجه خود تجلیل کنید. عشق ورزیدن و نشان دادن ارزش روابط نزدیک خانوادگی باعث افزایش اعتماد به نفس، عزت نفس و امنیت قابل توجهی می شود. که شما همیشه در کنار آنها یک خانواده خواهید بود، که آنها می توانند هر زمان که بخواهند به سمت شما بیایند.
  7. باغبانی را انجام دهید. هنگامی که باغبانی انجام می دهید، فضایی لذت بخش، اوقات خوشی برای خانواده ایجاد کنید تا آنها اهمیت مراقبت از زمین زیبای بی بدیل ما را در میان تغییرات و توسعه غیرقابل تغییر درک کنند. بالاخره ما فقط یک زمین داریم. بنابراین، ما مسئول مراقبت از آن هستیم. این به ما، نوع بشر، متکی است تا نسل های آینده عمیقاً در هستی زندگی کنند.
  8. خاطرات به یاد ماندنی داشته باشید. با فرزندان خود به عنوان یک خانواده خاطرات فراوان بسازید. آنها شما را برای همیشه دوست خواهند داشت با هم دوچرخه سواری کنید، در یک نوار شنی سفید آرام استراحت کنید، به سینما بروید، از خوردن بستنی با هم لذت ببرید، گهگاهی سفر کنید، یا فقط با بچه هایتان زمان استراحتی با کیفیت را درست در خانه شیرین خانه خود بگذرانید.
  9. مراقب حیوانات خانگی باشید. حیوانات خانگی در خانه خود داشته باشید. مطالعات نشان داده‌اند که کودکانی که در معرض حیوانات خانگی قرار می‌گیرند، در نهایت به اهمیت همدلی اهمیت می‌دهند و ما، انسان‌هایی که در مکانی دلخواه روی زمین قرار داریم، به سادگی با هم زندگی می‌کنیم.
  10. انعطاف پذیر باشید. روزهای هفته به مطالعه اختصاص دارد. هیچ کدام، تنظیماتی را انجام دهید. بگذارید بچه ها کمی سست شوند، استراحت کنند و به عنوان انحراف بازی کنند. آنها نیز مانند شما به زمان زیادی برای خود نیاز دارند، به خصوص در تعطیلات آخر هفته.

7 پیام پرورشی برای فرزندان شما

  1. من به تو ایمان دارم فرزندم؛
  2. من می دانم که شما می توانید موقعیت های زندگی را مدیریت کنید.
  3. به شما گوش داده می شود.
  4. از شما مراقبت می شود.
  5. تو برام مهمی؛
  6. شما می توانید هر چیزی به من بگویید.
  7. شما به عنوان یک شخص ارزشمند هستید؛

یادداشت مهم

استفاده از نیروی فیزیکی، تهدید و درجه حرارت می تواند در رشد سالم کودک شما اختلال ایجاد کند. آموزش به کودکان به آسانی نیست، زیرا مستلزم عشق، محبت، صبر، همکاری و درک واقعی از خود کودک است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا