زبان خارجی

آشنایی با زبان آلمانی: فرهنگ مردم آلمان

آداب معاشرت آلمانی

مودب بودن در هر زبانی مهم است. شما نمی خواهید با بی ادبی ناخواسته رابطه را تیره کنید.

در اینجا برخی از نکات آداب معاشرت آلمانی آورده شده است:

از ضمیر Sie (شما) و شکل های Sie این فعل هنگام صحبت با کسی که نمی شناسید یا هر زمان که مناسبت نیاز به تشریفات دارد، استفاده کنید.

مطمئن شوید که برای رویدادهای رسمی زیبا لباس بپوشید، وقت شناس باشید و مطمئن شوید که بدون درآوردن کفش های خود وارد خانه کسی نمی شوید.

برای کار و تجارت آداب خاصی وجود دارد. مطمئن شوید که با همکاران تجاری خود دست بدهید، حتی اگر در یک جلسه چند نفر وجود داشته باشند یا قبلاً آنها را ملاقات کرده باشید. جست و خیز کسی بی ادبانه تلقی می شود.

شما باید به برنامه ها زمانی که ساخته می شوند پایبند باشید. تنظیم آنها یا نادیده گرفتن آنها به طور کامل باعث می شود در کولر آبی در مورد شما صحبت شود، نه به روشی خوب.

به وقت شناس بودن اشاره کردم؟ این برای دنیای تجارت نیز مهم است.

غذای آلمانی

جای تعجب نیست که غذاهای آلمانی به اندازه انبوه فرهنگ های منطقه ای متمایز و فرهنگ های مهاجر در جهان آلمانی زبان متنوع است.

با این حال، برخی از غذاها وجود دارد که اکثر آلمانی زبانان بر این باورند که بهترین هستند، و این غذاها را می توان در اکثر رستوران های آلمانی یافت.

Wurst آلمانی (سوسیس)، شنیتسل (نان خوک یا بوقلمون) و کلم ترش (کلم ترشی) غذاهای کلیشه ای آلمانی به یک دلیل هستند: آنها به خوبی لذت می برند و فراوان!

سایر غذاهای رایج آلمانی عبارتند از Käsespätzle (یک غذای ماکارونی و پنیر آلمانی) و Reibekuchen (پنکیک سنتی آلمانی).

همچنین، آیا اشاره کردم که آلمانی ها اسپارگل (مارچوبه) را دوست دارند؟ در واقع، آنها یک جشنواره کامل برای برداشت آن دارند.

آلمان به عنوان کشوری از مهاجران، در سال های اخیر غذاهای غیر سنتی آلمانی را ترکیب کرده و از آن لذت می برد. موارد مورد علاقه عبارتند از Currywurst، سوسیس آغشته به پودر کاری، و کباب Döner، یک ساندویچ کباب ترکی. اینها به ویژه پس از یک شب نوشیدن آلمانی Bier (آبجو) رضایت بخش هستند.

تعطیلات آلمان

به طور سنتی یک ملت مسیحی، تعطیلات مذهبی آلمان باید برای سایر کشورهای غربی کاملاً آشنا باشد.

به عنوان مثال، آلمانی ها جشن می گیرند:

Weihnachten (شب کریسمس)

Weihnachtstag (روز کریسمس)

Karfreitag (جمعه خوب) و

اوسترمونتاگ (دوشنبه عید پاک).

این جشن ها با حضور در کلیسا، گردهمایی با خانواده و دوستان و همچنین تزئینات و وعده های غذایی مفصل مشخص می شوند.

همچنین پیشنهاد می کنم اگر برای تعطیلات در مکانی آلمانی زبان هستید، به بازار کریسمس (Weihnachtsmarkt) بروید. آنها مکانی عالی برای یافتن هدایای خنک کریسمس و همچنین لذت بردن از غذاهای سنتی آلمانی و Glühwein (شراب مولد) هستند.

آلمان همچنین دارای تعطیلات ملی مانند Tag der deutschen Einheit (روز اتحاد آلمان) است که اتحاد مجدد آلمان غربی و شرقی را جشن می گیرد. منبع. آلمانی ها هم برای یک مهمانی خوب بازی می کنند. مانند سایر کشورهای غربی، آلمانی ها Silvester (شب سال نو) را با یک مهمانی بزرگ جشن می گیرند.

و چه کسی می تواند Oktoberfest را فراموش کند، یک جشن یک ماهه آلمانی در اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر که به نوشیدن آبجو و دور زدن اختصاص دارد.

فرهنگ عامه آلمان

جهان آلمانی زبان در حالی که تحت تأثیر سایر فرهنگ های عامه غربی اصلی مانند ایالات متحده، بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی قرار گرفته است، بسیاری از جنبه های فرهنگ عامه خود را حفظ کرده است.

دنیای آلمانی زبان موسیقی، فیلم و برنامه های تلویزیونی خود را به طور کامل به زبان آلمانی می سازد. در واقع، یافتن موسیقی پاپ، راک و رپ آلمانی در سرویس‌های پخش مانند Spotify یا YouTube کار سختی نیست.

همچنین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس یافت.

دنیای آلمانی زبان حتی مجموعه های رسانه ای خود را دارد. این کانال ها میزبان اخبار به زبان آلمانی و همچنین برنامه های تلویزیونی خودشان هستند. بسیاری از این موارد را می توان در وب سایت آنها یافت.

چرا آلمانی یاد بگیریم؟

مطمئناً، زبان آلمانی به یک تاریخ جذاب و یک فرهنگ پر جنب و جوش (یا بهتر است بگویم فرهنگ ها) مرتبط است، اما یادگیری آلمانی باید بیش از یک تاریخ نظامی جالب، شنیتسل و آبجو آلمانی باشد.

در واقع، یادگیری آلمانی مزایای زیادی دارد:

واژه سازی خلاقانه و سرگرم کننده است

به دلیل ساختار زبان آلمانی، می توانید تقریباً هر چیزی را از طریق کلمه سازی بیان کنید. آیا تا به حال خواسته اید بگویید “چهره ای که مستحق یک سیلی است”؟ خوب، در آلمانی، کلمه Backpfeifengesicht است.

در مورد “تلاش برای بهتر کردن چیزی اما فقط بدتر کردن آن” چیست؟ یک کلمه آلمانی هم برای آن وجود دارد: verschlimmbessern.

در واقع، واژه سازی آلمانی، ایجاد کلمات جدید را ممکن می سازد. به سادگی قوانین واژه سازی را یاد بگیرید و شروع کنید! کلمات آلمانی جدید هر روز ایجاد و رایج می شوند. اگر قصد مهاجرت به آلمان دارید به بهترین دفتر مهاجرتی در تهران مراجعه کنید تا شرایط شما برای مهاجرت به کشور صنعتی آلمان را بسنجند و راهنمایی خوبی به شما ارائه دهند.

زبان تجارت بین المللی

آلمانی فقط برای سفر به آلمان مفید نیست. زبان آلمانی دروازه ورود به منطقه یورو است. اگر نمی دانید، منطقه یورو مجموعه ای از 19 کشور در اروپا است که همه از یک واحد پولی استفاده می کنند: یورو.

با این حال، این اتحاد فقط به شما این امکان را نمی دهد که به راحتی در 19 کشور بدون مراجعه به صرافی پول خرج کنید. همچنین به این معنی است که اقتصاد این 19 کشور به طور گسترده با هم مرتبط هستند.

و از آنجایی که آلمان بزرگترین اقتصاد در منطقه یورو است، زبان آلمانی به شما امکان دسترسی بی سابقه ای به آموزش عالی با کیفیت، فرصت های شغلی و تلاش های تجاری بین المللی را می دهد.

با زبان آلمانی، آسمان از نظر آکادمیک و حرفه ای واقعاً حد است. https://www.aparat.com/v/b4Xy2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا