تکنولوژی

بهترین پخش کننده های MP3 قابل حمل 2022

بودجه برای پخش کننده های موسیقی با وضوح بالا

زمانی که صدای گوشی شما (و فضای ذخیره سازی) به سادگی انجام نمی شود

راهنمای خرید بهترین پخش‌کننده‌های MP3 و موسیقی قابل حمل: به مجموعه What Hi-Fi؟ از بهترین پخش‌کننده‌های MP3 که می‌توانید در سال 2022 بخرید، خوش آمدید.

چه بخواهید در حافظه گوشی (و باتری) خود صرفه جویی کنید و چه نیاز دارید که صدای در حال حرکت تا حد ممکن خوب باشد، بهتر است به انتخاب ما از بهترین پخش کننده های MP3 در این سیاره نگاه نکنید.

با وجود نابودی آی‌پاد (اپل با آخرین مدل باقی‌مانده در ماه می خداحافظی کرد)، بازار پخش‌کننده‌های موسیقی هنوز چند برند معتبر را در خود جای داده است. ما بهترین پخش‌کننده‌های MP3 را در قیمت‌های مختلف گردآوری کرده‌ایم، از Cowons ارزان‌قیمت گرفته تا Astell & Kerns… . در بهترین سایت خرید لپ تاپ علاوه بر خرید لپتاپ می توانید لوازم دیجیتالی مانند MP3 ها را هم پیدا کنید.

صدای با وضوح بالا: همه چیزهایی که باید بدانید

MP3، AAC، WAV، FLAC: تمام فرمت های فایل صوتی توضیح داده شده است

1. Astell & Kern A&futura SE180

عجیب‌ترین بازیکن Astell & Kern هنوز یکی از بهترین بازیکنان آن است

مشخصات فنی

فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت (قابل افزایش 1 ترابایت از طریق microSD) حداکثر پشتیبانی از فایل: 32 بیت/384 کیلوهرتز، DSD256، خروجی هدفون MQA: 3.5 میلی متر، عمر باتری متعادل 2.5 میلی متر: 10 ساعت (تقریباً) ابعاد: 200×27 x 200 گرم.

دلایل خرید

  • کیفیت صدای جذاب
  • طراحی ماژولار DAC قابل تعویض
  • ویژگی های قوی و تجربه کاربری

دلایلی برای اجتناب

  • ماژول های DAC اضافی نسبتاً گران هستند

یک PMP قابل تنظیم با ماژول های DAC قابل تعویض چطور؟ این ایده در اینجا است – و ما آن را خیلی دوست داشتیم، به آن What Hi-Fi دادیم؟ جایزه 2021. SE180 جدید سومین مدل از سری نزدیک به پرچمدار A&Futura Astell & Kern است، پس از افتتاحیه SE100 و SE200 که هر دو به ترتیب در سال های 2019 و 2020 جوایزی را از همین انتشار دریافت کردند (و در زیر ذکر شده است).

برای تنظیم شخصی صدای شما، SE180 یک قدم جلوتر از SE200 کمی قدیمی تر (که دارای دو پیکربندی DAC قابل انتخاب توسط کاربر در پخش کننده است) می رود، زیرا دارای طراحی ماژول DAC قابل تعویض است. مفهوم: Astell & Kern مجموعه‌ای از ماژول‌های DAC را منتشر می‌کند، همه با شخصیت‌های صوتی مختلف، به طوری که مالکان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند و در صورت تمایل، آن‌ها را با ماژول استاندارد عرضه‌شده تعویض کنند.

البته، اینها را می توان موارد اضافی اختیاری در نظر گرفت. مسیرهای آزمایشی که می توان آنها را طی کرد یا کاملاً نادیده گرفت. به هر حال، SE180 به خودی خود یک پخش کننده همه کاره است، با ماژول پیش فرض شامل ESS ES9038PRO DAC. این دستگاه از PCM 32 بیتی/384 کیلوهرتز، صدای DSD256 و MQA بومی پشتیبانی می کند و دارای خروجی های 2.5 میلی متری، 3.5 میلی متری و 4.4 میلی متری برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از هدفون ها است.

با Wi-Fi داخلی و همچنین دسترسی مستقیم به برنامه های سرویس پخش در منوی خود، SE180 کار سختی را برای موسیقی شما انجام نمی دهد. چه طراحی ماژولار را ارزشمند بدانید یا نه، حتی مستقیماً از جعبه، SE180 یکی از بهترین پیشنهادات عملکرد در هر پوند در خط تولید این شرکت است.

2. آستل و کرن کان آلفا

گوش دادن به موسیقی با وضوح بالا در Kann Alpha یک لذت خالص است

مشخصات فنی

فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت (قابل ارتقا 1 ترابایت از طریق microSD) حداکثر پشتیبانی از فایل: 32 بیت/384 کیلوهرتز، DSD256، خروجی هدفون MQA: متعادل 2.5 میلی متر، متعادل 4.4 میلی متر، 3.5 میلی متر/اپتیکال عمر باتری: 14.5 میلی متر/اپتیکال طول عمر باتری: 14.5 x 0.5 ساعت x 1.5 x1. در بهترین سایت برای خرید کامپیوتر می توانید انواع mp3 پلیر و کامپیوتر را ببینید و بر اساس نیاز خود خریداری انجام دهید.

دلایل خرید

  • ارائه گسترده
  • بیس پرچرب
  • سطوح خوبی از جزئیات

دلایلی برای اجتناب

  • یکپارچه سازی سرویس استریم سخت
  • Kann Alpha سومین پخش کننده از سری Kann است، اما اولین پخش کننده Astell & Kern است که بلوتوث 5.0 (کامل با aptX HD) را پیاده سازی می کند. این دستگاه دارای یک تقویت کننده هدفون داخلی قدرتمندتر از پخش کننده های قبلی سری Kann است که موفق شده بود. و به لطف چیدمان مجدد اجزای مختلف و استفاده از مقاومت ها و خازن های کوچکتر، نوید قدرت بیشتری را در یک شاسی کوچکتر و قابل حمل تر می دهد.
  • هنوز هم کمی حجیم است اما در جیب کت جا می شود و از اکثر فرمت های فایل های موسیقی، از جمله MQA، FLAC، ALAC، AIFF، WAV و DSD256 بومی پشتیبانی می کند. وقتی صحبت از پشتیبانی از کدک بی سیم (LDAC، aptX HD، aptX، AAC و طبیعتاً SBC Bluetooth) می شود، به همین ترتیب دامنه وسیعی دارد. آلفا همچنین از پخش CD-MQA از طریق CD-Ripper Astell & Kern پشتیبانی می کند. سازگاری فایل 24 بیتی و DSD وجود دارد. سه خروجی هدفون (2.5 میلی متر و یک 4.4 میلی متری متعادل جدید، به علاوه جک هدفون نامتعادل 3.5 میلی متری/اپتیکال)؛ یک اسلات کارت microSD برای افزایش 64 گیگابایت حافظه داخلی؛ و پشتیبانی از 33 سرویس پخش موسیقی از طریق وای فای (اگرچه اینها کمی مورد توجه قرار می گیرند و اجرا نمی شوند).
  • بزرگترین نقطه فروش؟ کیفیت صدا. ما نمی‌توانیم از صداهای صوتی آن ایراد بگیریم. آلفا به همان اندازه که دقیق و صادق است، با ارائه گسترده، باس قوی و سطوح خوبی از جزئیات است. اساساً، پخش‌کننده‌هایی مانند این باید موسیقی با وضوح بالا را در یک طراحی قابل حمل ارائه دهند – و این را به صورت بی‌سیم ارائه می‌کند. ضبط‌های زنده تا حدی جادار هستند و به ندرت واقع‌گرایی شنیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا