تکنولوژی

بهترین ایرپاد با عمر طولانی باتری

راحتی و تناسب

اگر می خواهید از عمر باتری طولانی ایربادهایتان حداکثر استفاده را ببرید، باید مطمئن شوید که به خوبی در گوش شما قرار می گیرند.

داشتن هدفون های بی سیم با بیش از 10 ساعت عمر باتری، اگر تنها بعد از یک یا دو ساعت باعث درد گوش شما شود، فایده ای ندارد. اندازه، شکل و جنس نوک گوش می تواند تا حد زیادی بر راحتی و مناسب بودن این هدفون برای شما تأثیر بگذارد.

چهار ماده رایج برای نوک گوش وجود دارد که در بازار پیدا خواهید کرد: فوم، سیلیکون، هیبرید و لاستیک. اگر با تفاوت های بین آنها آشنا نیستید، در اینجا یک دستورالعمل مختصر برای کمک به شما در یافتن بهترین نکات گوش وجود دارد:

  • فوم: مناسب ترین و راحت ترین حتی برای جلسات گوش دادن طولانی است، اما تمایل دارد سریعتر از سیلیکون خراب شود.
  • سیلیکون: بادوام‌ترین و محبوب‌ترین آن است، اما در صورت استفاده طولانی مدت می‌تواند آزاردهنده باشد. نوک گوش سیلیکونی نیز بهترین مهر و موم را فراهم می کند.
  • هیبرید: ترکیبی بین سیلیکون و فوم، کمی کمتر رایج است، اما آنهایی که از سونی ساخته می شوند کیفیت عالی دارند.
  • لاستیک: سعی کنید از مصرف آن اجتناب کنید زیرا می تواند باعث واکنش آلرژیک به پوست شود.

در حالی که نوک گوش مستقیماً بر کیفیت صدا تأثیر نمی گذارد، ممکن است عایق صوتی بهتر یا بدتری را ارائه دهد. بهترین کار این است که راحت ترین آن را برای خود تهیه کنید تا بتوانید از عمر طولانی باتری آنها حداکثر استفاده را ببرید، به خصوص اگر قصد دارید همیشه آنها را بپوشید.

برخی از هدفون ها مانند ایرپادهای نسل سوم به گونه ای شکل گرفته اند که بدون نیاز به نوک گوش وارد گوش شما می شوند. این هدفون ها نسبت به آنهایی که نوک گوش سیلیکونی یا فومی دارند، عایق صدا بدتری دارند.

کیفیت ound

کیفیت صدا جنبه ذهنی هدفون های بی سیم است که اغلب به نوع صدایی که دوست دارید بستگی دارد. با این حال، صداهای واضح تر و دقیق تر به طور کلی به عنوان هدف استاندارد درک می شوند.

با این حال، هدفون ها تنها می توانند از طریق مهندسی دقیق با استفاده از قطعات با کیفیت بالا به وضوح و دقت بازتولید صدا دست یابند.

اما باز هم، تقریبا غیرممکن است که یک نمایه صوتی متناسب با ترجیح همه ایجاد کنید. افرادی که عاشق موسیقی جاز هستند، احتمالاً جزئیات بیشتر را به بیس عمیق تر ترجیح می دهند، اما ژانرهای دیگر مانند هیپ هاپ و فانک تمایل دارند تا بر پایین بودن ها تأکید کنند.

دو عامل وجود دارد که می توانید برای درک اینکه آیا یک جفت هدفون بی سیم کیفیت صدای عالی دارند یا خیر، استفاده کنید:

واحدهای درایور: اینها اجزایی هستند که وظیفه تولید صدا را بر عهده دارند. برخی از درایورها جزئیات بیشتری دارند، در حالی که برخی دیگر بازده

انرژی بهتری را ارائه می دهند. راهنمای ما در مورد انواع درایورهای هدفون را برای درک ویژگی واحدهای درایور مختلف بررسی کنید.

صدای قابل تنظیم از طریق برنامه همراه: از آنجایی که کیفیت صدا تا حد زیادی ذهنی است، داشتن یک EQ قابل تنظیم از طریق برنامه همراه راهی عالی برای اطمینان از دریافت صدای مورد نظر شما است.

فرض کنید Lypertek PurePlay (Bluetooth 5.2) و iPhone 7 (Bluetooth 4.2) را دارید. از نظر فنی همچنان می‌توانید از هدفون‌های هدفون استفاده کنید، اما به جای بلوتوث 5.2 که هدفون‌های هدفون شما دارند، فقط از ویژگی‌های بلوتوث 4.2 برخوردار خواهید شد.

برای اینکه بهترین استفاده را از هدفون های بی سیم خود ببرید و تجربه خود را با آنها بهبود بخشید، باید بررسی کنید که آیا دستگاه پخش شما نسخه بلوتوث مشابه (یا حداقل بسته) را با هدفون های بی سیم شما دارد یا خیر.

بهترین هدفون بی‌سیم(ایرپاد) با عمر باتری طولانی

Master & Dynamic MW08.

Edifier TWS1 Pro

بهترین بودجه

ویژگی های کلیدی

  • باتری هدفون: تا 12 ساعت
  • باتری کیس: 30 ساعت
  • زمان شارژ: 1.5 ساعت (ایرباد)؛ 40 دقیقه (مورد)
  • شارژ بی سیم: خیر
  • ANC: نه
  • رتبه IP: IP65
  • قابلیت اتصال: بلوتوث 5.2
  • کدک بلوتوث: AptX، SBC
  • برنامه همراه: N/A

Edifier TWS1 Pro ارتقای عظیمی در کیفیت صدا و باتری نسبت به TWS1 اصلی ارائه کرده است. در حالی که نوع غیر حرفه ای 8 ساعت باتری داشت، TWS1 Pro می تواند تا 12 ساعت پخش مداوم را با 30 ساعت اضافی روی جعبه شارژ ارائه دهد. اما چیزی که حتی بهتر است این است که Edifier هدفون های ارتقا یافته همه جانبه را با قیمتی فوق العاده رقابتی ارائه می دهد.

اگر عجله دارید، TWS1 Pro از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تنها در ۱۵ دقیقه شما را به ۲ ساعت زمان پخش برساند. همچنین شارژ کامل کیس فقط 40 دقیقه طول می کشد، که با توجه به عمر باتری 30 ساعته شما باورنکردنی است.

این هدفون‌های بی‌سیم دارای سنسورهای حساس به لمس هستند که به شما امکان می‌دهند پخش رسانه‌ای مانند پخش/مکث، رد کردن آهنگ‌ها و تنظیم صدا را کنترل کنید. در بخش صدا، TWS1 Pro با وجود عدم سازگاری AAC، که اکثر دستگاه های اپل از آن استفاده می کنند، شایسته عنوان “بهترین بودجه” ما هستند.

Edifier درایورها و تمامی پردازش های صوتی داخل TWS1 Pro را تا حد مطلق تنظیم کرده است. در نتیجه، TWS1 Pro می‌تواند باس قوی و صدای بلند واضح را با امضای صدای V شکل که برای اکثر افراد پاسخگو است، ارائه دهد.

اگر فردی فعال هستید که زمان زیادی را در فضای باز می گذرانید، TWS1 Pro همچنین دارای IP65 ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است. کیف شارژ دارای دسته حمل نیز برای قابلیت حمل بهتر است.

متأسفانه، هیچ سفارشی سازی کنترل لمسی یا EQ سفارشی وجود ندارد زیرا Edifier یک برنامه همراه برای TWS1 Pro ندارد.

با وجود اینکه TWS1 Pro نسخه ارتقا یافته است، طراحی دقیق مشابه نسخه غیر حرفه ای دارد – از جمله کیفیت ساخت کمتر از حق بیمه. اما اگر هدفون‌های شما خراب شود، Edifier یک ضمانت 12 ماهه برای همه هدفون‌هایش ارائه می‌کند – که طولانی‌ترین مدت نیست، اما همچنان خوشایند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا