تکنولوژی

لپ تاپ های با دوام بیشتر چه ویژگی هایی دارند؟

کارهایی که باید لپ تاپ خود را انجام دهید تعیین می کند که لپ تاپ شما چه مدت دوام می آورد. و در آخر منظور ما هم مدت زمانی است که کامپیوتر در حالت کار خود باقی می ماند و هم اینکه چه مدت به شما مربوط می شود.

در اینجا مواردی وجود دارد که اگر با در نظر گرفتن طول عمر خرید می کنید باید به آنها فکر کنید:

هارد دیسک: به دنبال حداقل 500 گیگابایت تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی باشید. اگر به اتاق اضافی نیاز دارید، همیشه می توانید یک هارد اکسترنال در جاده بخرید.

SSD: در صورت امکان، ممکن است بخواهید به جای هارد دیسک استاندارد (HDD) به دنبال کامپیوتری با درایو حالت جامد (SSD) باشید. اگرچه درایوهای SSD می‌توانند گران‌تر باشند، تجربه‌ای سریع‌تر و پاسخ‌گوتر را ارائه می‌کنند. کاربری که نیاز به ایجاد و ذخیره فایل‌های رسانه‌ای دارد یا بازی‌هایی انجام می‌دهد، از این ارتقا قدردانی خواهد کرد.

پردازش: نمی‌توانید با نسل هفتم یا هشتم اینتل Core i5 یا i7 اشتباه کنید، زیرا هر دو سرعت بالایی دارند در حالی که از بازی همراه با حجم کاری روزانه شما پشتیبانی می‌کنند.

حافظه: باز هم، باید به دنبال چیزی با حداقل 8 گیگابایت رم باشید، به خصوص اگر قصد دانلود و استفاده از چندین برنامه در آینده را دارید. اکنون به استفاده خود نگاه کنید: آیا حرفه شما نیاز به دانلود آخرین نرم افزار یا چندین برنامه دارد؟ اگر چنین است، ممکن است برای یک لپ تاپ با دوام بیشتر حافظه بیشتری بخواهید.

کامپیوتری با عمر طولانی می خواهید؟ به کلاس تجاری بروید

وقتی به این فکر می‌کنید که می‌خواهید طولانی‌ترین رایانه را در مجموعه ما داشته باشید، مهم است که بدانید لپ‌تاپ را برای کسب‌وکار می‌خرید یا برای مصرف سبک‌تر.

منظور ما از استفاده تجاری، شخصی است که دسکتاپ اداری خود را با یک لپ تاپ جایگزین کرده است که به آنها امکان می دهد راحت تر در حال حرکت کار کنند.

یکی از شاخص های مهم برای میانگین طول عمر یک لپ تاپ، سخت افزاری است که در داخل آن وجود دارد. قدرت پردازش بهتر، رم کافی و ظرفیت ذخیره سازی بالاتر به این معنی است که لپ تاپ برای مدت طولانی تری نسبت به یک کامپیوتر مقرون به صرفه باقی می ماند.

اگر از رایانه برای انجام بیشتر کارهای خود استفاده می کنید، یک رایانه تجاری ارزشش را دارد.

HP EliteBooks باید تست MIL-STD را پشت سر بگذارد و با شیشه Corning® Gorilla® ساخته شده است و در یک شاسی آلیاژ منیزیم قرار دارد، به این معنی که آنها به همان اندازه بادوام هستند که قدرتمند هستند.

علاوه بر این، لپ‌تاپ‌های تجاری HP مجهز به ویژگی‌های امنیتی بیشتری هستند که از شما در برابر از دست دادن اطلاعات، سرقت هویت و ویروس‌هایی که می‌توانند به عملکرد لپ‌تاپ شما آسیب بزنند، محافظت می‌کنند.

نکاتی برای رابطه طولانی مدت با لپ تاپ

هنگامی که لپ تاپی را انتخاب کردید که نیازهای فعلی شما را برآورده می کند، باید به خوبی از آن مراقبت کنید.

اینجا نکاتی وجود دارد:

از کابل شارژ خود بیش از حد استفاده نکنید: باز هم، شارژ دائمی منجر به عمر باتری کوتاه‌تر می‌شود. گرمای بیش از حد به باتری فرستاده می شود و به مرور زمان باعث آسیب می شود.

زمانی که می‌توانید ارتقا دهید: به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را هنگامی که در دسترس هستند انجام دهید، از نرم‌افزار محافظت از ویروس خود مطلع باشید، و اگر شروع به استفاده از حافظه یا فضای ذخیره‌سازی بیشتر از آنچه در ابتدا در ذهن داشتید، روی ارتقای RAM یا HDD سرمایه‌گذاری کنید.

غذا و نوشیدنی دوستان شما نیستند: همه ما هر از گاهی نزدیک کامپیوترمان غذا می خوریم، اما این عادت بدی است که باید آن را ترک کنید. خرده‌ها در صفحه‌کلید شما جا می‌گیرند و چیزهای چسبناک می‌توانند تجربه تایپ آزاردهنده‌ای را در سرتاسر جاده ایجاد کنند، البته ناگفته نماند که مایعات می‌توانند باعث آسیب شوند.

آن را تمیز نگه دارید: از پاک کردن صفحه نمایش گرفته تا پاک کردن گرد و غبار از دریچه ها، مهم است که تا آنجا که ممکن است آلودگی و گرد و غبار را از رایانه دور نگه دارید. با گذشت زمان، گرد و غبار می تواند بر سرعت و خنک کننده تاثیر بگذارد و همچنین هنگامی که دریچه های فن را مسدود می کند. در آن یادداشت …

همه چیز را خنک نگه دارید: گرمای بیش از حد می تواند به رایانه شما آسیب برساند. اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ خود را از منابع گرما دور نگه دارید – به عنوان مثال، آن را در ماشین گرم بدون مراقبت رها نکنید. همچنین، ممکن است بخواهید برای محافظت بیشتر روی یک پد خنک کننده سرمایه گذاری کنید.

اگر واقعاً می خواهید اطمینان حاصل کنید که رایانه بعدی شما یک رابطه طولانی مدت خواهد بود، باید از همان ابتدا نیازهای خود را بدانید. https://sariasan.com/featured/it-and-network-classes/

اگر شما یک گیمر هستید، ممکن است ارزش داشته باشد که جدیدترین قابلیت‌های گرافیکی مانند موارد موجود در سری HP OMEN ما را جستجو کنید. و اگر از لپ تاپ خود برای کار استفاده می کنید، قدرت پردازش، رم و ویژگی های امنیتی HP Spectre x360 را در نظر بگیرید.

از طرف دیگر، اگر کمتر از لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید، یک مدل میان‌رده ارزان‌تر مانند HP Chromebook برای پردازش ایمیل و کلمه ساخته شده است و مطمئناً این کار را انجام می‌دهد. https://sariasan.com/featured/top-icdl-classes/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا