آموزشی

نکات فنی برتر برای دانشجویان امروزی

اگر شما هم مثل من هستید و برای گرفتن مدرک کار می کنید، از 10 لیست برتر من از نکات فنی کاربردی برای دانشجویان کالج قدردانی خواهید کرد. برای دریافت کمک سریع در نوشتن مقاله در حین تحصیل، سرویس ارزان تکلیف نوشتن انگلستان را بررسی کنید.

1. یک جفت دست اضافی نگه دارید.

هفت ساله بودم که تصمیم گرفتم به روز رسانی سیستم عاملم ایده هوشمندانه ای باشد. لپ تاپ من تبدیل به یک وزنه کاغذی براق می شد. کم می دانستم. حداقل بگم ترسیده بودم من مجبور شدم یک مقاله را تکمیل کنم و در عرض چند روز روی تابلوی بحث بگذارم. هیچ راهی برای من وجود نداشت. تیم IT ماریان با یک قرض به کمک من آمد. کامپیوترم را تعمیر کردم و برای آخر هفته یک کامپیوتر جدید سفارش دادم. من درسم را یاد گرفتم و اکنون یک نسخه پشتیبان دارم.

2. کتاب درسی الکترونیک بهترین گزینه شماست.

از زمانی که برای مدتی در برنامه‌های بزرگسالان کار کردم، بسیاری از دانش‌آموزان را دیدم که اصرار داشتند کتاب‌های درسی کاغذی داشته باشند. اما، به من اعتماد کنید، کتاب های درسی الکترونیکی را می توان در چندین دستگاه بارگیری کرد و از کتاب های درسی کاغذی ارزان تر است. آنها را می توان برجسته کرد، علامت گذاری کرد، نشانه گذاری کرد، و مانند یک نسخه چاپی یادداشت کرد. جستجوی کلمه کلیدی را نیز می توان انجام داد – این ویژگی به من کمک کرد تا زمان زیادی را برای نوشتن مقالات تحقیقاتی صرفه جویی کنم، اما به هر حال برخی از دانش آموزان ترجیح می دهند با بهترین وب سایت مقاله نویسی سروکار داشته باشند.

3. از گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را ببرید.

تلفن‌های هوشمند ما را قادر می‌سازند از هر جایی که سرویس تلفن همراه داریم به مطالب درسی مانند سخنرانی‌ها، مقاله‌ها و تالارهای گفتگو دسترسی داشته باشیم. از زمان انتظار شما می توان برای برنامه ریزی جلسات مطالعه کوچک استفاده کرد. لازم نیست منتظر بمانید تا تمرین فوتبال بچه ها طولانی شود. اگر مطب دکتر دیر انجام می شود یا نیاز به تعویض روغن دارید، هدفون های گوش را وصل کرده و شروع به کار در دوره خود کنید.

4. دانش آموزان تخفیف دریافت می کنند

من در مورد صرفه جویی در هزینه برای ورود به موزه صحبت نمی کنم، بلکه مبالغ بسیار بزرگتری برای سخت افزار یا نرم افزاری که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، نیست. اکثر شرکت ها نرخ های آموزشی را ارائه می دهند، بنابراین می توانید یک لپ تاپ، iPad یا نرم افزار ویرایش عکس جدید قابل اعتماد تهیه کنید. بسیاری از خدمات آنلاین نیز آزمایش های طولانی و رایگان را به دانش آموزان ارائه می دهند. Axure.com یک مجوز دانشجویی به من داد که می توانستم برای یک سال در ترم آخرم از آن استفاده کنم. تنها کاری که آنها باید انجام می دادند این بود که از ایمیل دانشجویی به من ایمیل بزنند.

5. ذخیره سازی مبتنی بر ابر چیزی نیست که شما باید از آن ترس داشته باشید.

فناوری با سرعت نور در حال تغییر است و من به خوبی از این واقعیت آگاهم. با این حال، ذخیره سازی ابری مدتی است که وجود داشته است. Dropbox و Evernote هر دو اکانت های رایگانی را ارائه می دهند که می توانند داده های شما را برای ذخیره سازی و انتقال رمزگذاری کنند. شما می توانید از هر جایی که به اینترنت متصل هستید با رمز عبور هوشمند به فایل های خود دسترسی داشته باشید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید که امنیت سایبری درجه نظامی از اطلاعات شما محافظت می کند.

مجموعه محصولات Google Drive، Docs Sheets، Sheets، Google Mail به‌عنوان هاب‌هایی برای ذخیره فایل، نیازهای ارتباطی و انتقال من عمل می‌کنند. گوگل را دوست ندارید؟ به لیست سایت های جایگزین منتشر شده توسط pixelprivacy.com نگاهی بیندازید.

6. تکالیف خود را به صورت PDF ارسال کنید.

کار خود را به صورت PDF ذخیره و ارسال کنید مگر اینکه استاد فرمت آن را مشخص کرده باشد. PDF ها جهانی هستند. این بدان معنی است که مهم نیست که چه برنامه ای فایل را ایجاد کرده است یا از چه فونت هایی استفاده شده است، تصاویر با چه اندازه ای هستند یا روی چه سیستم عاملی است، PDF همچنان دقیقاً همانطور که سازنده در نظر داشته است قابل مشاهده است. می توانید با ذخیره کار خود در PDF از مشکلات قالب بندی عجیب و غریب که به طور ناگهانی در اسناد Word ظاهر می شوند جلوگیری کنید.

7. می توانید گرامر خود را به مرحله بعدی ببرید.

وقتی به مدرسه برگشتم، بیست سال از آخرین دوره زبان انگلیسی ام می گذشت. زمانی که برای نوشتن به کمک نیاز داشتم، گوگل اولین نقطه تماس من بود. من ابزارهای بسیار خوبی پیدا کردم. گرامر مورد علاقه من است. Grammarly به من کمک می کند تا اشتباهات املایی خود را اصلاح کنم و برای اصلاحات گرامری پیشنهاداتی ارائه می دهد. همچنین به دنبال سرقت علمی تصادفی است. این مبتنی بر ابر است، بنابراین می‌توان آن را به هر رایانه‌ای وارد کرد تا از جایی که من آن را متوقف کردم ادامه دهد.

8. نقل قول منبع نباید سرعت شما را کاهش دهد.

Citation Machine سایت مورد علاقه من برای کمک به استناد منبع است. برای دسترسی به خدمات آنها باید یک تبلیغ در روز را تماشا کنید. با این حال، به نظرم ارزشش را دارد. Citation Machine اطلاعات را از جستجوهای به کمک کاربر برای پر کردن شکاف‌ها استخراج می‌کند. قبل از اینکه ارسال را بزنید، می‌توانید اطلاعات نادرست را ویرایش کنید یا داده‌های گمشده را اضافه کنید. این کار به آسانی کپی و چسباندن استناد فرمت شده به لیست مرجع شماست.

9. به ارائه های خود مقداری پولیش و پیتزا بدهید.

تجربه شما با چند ارائه پاورپوینت کسل کننده است؟ اجازه ندهید ارائه های خسته کننده پاورپوینت بهره وری شما را خراب کند. می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها و کلیپ‌های صوتی رایگان را در وب‌سایت‌هایی مانند CreativeCommons.org و Videvo.net بیابید. شما می توانید ارائه خود را با ترکیب دارایی های با کیفیت حرفه ای حرفه ای کنید. این کار شما را متحد می کند و مخاطب شما را درگیر می کند.

10. برای آموزش خود می توانید آنلاین شوید.

با کاوش در محبوب ترین برنامه ها و سیستم های نرم افزاری خود به دانش خود عمق دهید. Lynda.com/Udemy، Codecademy، و Codecademy همگی آموزش های ویدئویی حرفه ای را ارائه می دهند. این سایت ها شامل رونوشت ها و فایل های تمرینی هستند تا بتوانید با سرعت خود یاد بگیرید. سایت آموزشی را که برای شما مناسب تر است را پیدا کنید و از دانش موجود استفاده کنید.

امیدواریم حداکثر تعدادی از این نکات مرتبط با فناوری را در آموزش و عادات یادگیری خود بیابید. فناوری برای همه یکسان نیست. شما می توانید آن را با نیازها و سطح راحتی خود تطبیق دهید. شما همیشه می توانید آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا