نرم افزار

معرفی بهترین برنامه های سفارشی سازی در اندروید

این لیست به طور خاص بر روی تغییر یا قالب بندی عناصر UI تمرکز دارد. ما همچنین می‌خواهیم به ابزارهای OEM اشاره کنیم تا همه چیز را تغییر دهیم. به عنوان مثال، اندروید سهام به شما امکان می‌دهد بین دکمه‌های ناوبری و ژست‌ها انتخاب کنید. سامسونگ دارای Good Lock است و به کاربران سامسونگ اجازه می دهد انواع کارهای دیوانه کننده را با دستگاه های خود انجام دهند. TruePick (Google Play) یکی دیگر از برنامه های خوب برای ترکیب کاغذ دیواری و نمادها است. در نهایت، اندروید 12 و 13 شامل تم بومی است و ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم. اگر قصد خرید گوشی دارید و نگران بالا رفتن قیمت دلار هستید خرید اقساطی موبایل را به شما پیشنهاد می کنیم.

Gboard یا SwiftKey

Gboard و SwiftKey بدون شک دو بهترین اپلیکیشن کیبورد اندروید هستند. هر دو دارای تم گسترده، ویژگی های مناسب، تایپ اشاره ای، و انواع ویژگی های دیگر هستند. تجربه بین این دو کمی متفاوت است. Gboard با ویژگی‌های اصلی‌تر کمی ساده‌تر است، در حالی که SwiftKey کمی کاربر پسندتر است. در هر صورت، شما از صفحه کلید خود استفاده زیادی می کنید و می توانید هر دوی اینها را اساساً هر طور که می خواهید جلوه دهید. اگر سفارشی‌سازی هدف شما باشد، این مکان خوبی برای شروع است. هر دو برنامه کاملا رایگان و بدون تبلیغات هستند. SwiftKey قبلا برای تم ها هزینه می گرفت، اما دیگر نه. https://www.digikala.com/search/category-mobile-phone/

Energy Ring و Energy Bar

Energy Ring و Energy Bar دو برنامه سفارشی سازی مناسب اندروید هستند. نوار انرژی یک سنج باتری را در امتداد بالای تلفن شما به شکل نواری قرار می دهد که همانطور که باتری شما پایین می آید. در همین حال، نوع Energy Ring دوربین سوراخ پانچ شما را به اندازه‌گیری باتری تبدیل می‌کند. این یک روش منظم برای تکیه دادن به کل سوراخ پانچ است و در عین حال عملکردهایی را به خود می دهد. برنامه ها از اکثر دستگاه های مدرن سامسونگ پشتیبانی می کنند و برنامه عمومی Energy Ring چندین دستگاه دیگر را اضافه می کند. هر چیز دیگری می تواند از نوار انرژی استفاده کند. برنامه‌ها سفارشی‌سازی‌های مختلفی دارند تا آن‌ها را متعلق به خودتان کنید و به نظر می‌رسد که بدون تخلیه باتری مضحک به خوبی کار می‌کنند. قیمت متفاوت است اما فقط به این دلیل که توسعه دهنده روی یک سیستم اهدای اختیاری کار می کند.

IFTTT

IFTTT یک برنامه فوق العاده قدرتمند است. شما از آن برای خودکارسازی انواع وظایف استفاده می کنید. تقریباً یکپارچه بین 600 برنامه مختلف از جمله Google Assistant و Amazon Alexa کار می کند. شما می توانید آن را وادار به انجام کارهای مختلفی کنید و تعداد زیادی دستور العمل IFTTT در وب وجود دارد. این برنامه کارهایی را که گوشی شما انجام می دهد به جای ظاهر آن سفارشی می کند. با همه برنامه های سازگار و هزاران دستور غذا، IFTTT این کار را احتمالا بهتر از هر برنامه دیگری به جز Tasker انجام می دهد. همچنین بدون خرید درون برنامه ای یا تبلیغات کاملا رایگان است.

KWGT، KLWP، KLCK

KWGT، KLWP، و KLCK به شما این امکان را می دهند که مجموعه ای از موارد را به صورت سفارشی برای گوشی خود بسازید. KWGT یک ویجت ساز است که به شما امکان می دهد مجموعه ای از اطلاعات، پوسته ها و طرح ها را اضافه کنید. KLWP یک سازنده والپیپر زنده است که اساساً همان کار KWGT را انجام می دهد اما برای والپیپرها. در نهایت، KLCK به شما امکان می دهد یک صفحه قفل را به صورت سفارشی طراحی کنید. هر سه برنامه دارای منحنی‌های یادگیری تندتر از حد متوسط ​​هستند، اما در صورتی که می‌خواهید طرح شخص دیگری را قرض بگیرید، می‌توانید تم‌های از پیش ساخته شده را در فروشگاه Play و در مکان‌های دیگر نیز بیابید. اگر برای یادگیری آن ها وقت بگذارید، می توانید کارهای بسیار جالبی را با این برنامه ها انجام دهید.

Reddit

Reddit مکان مناسبی برای بسیاری از سفارشی سازی اندروید است. زیرگروه‌های مختلفی برای این کار اختصاص داده شده است، از جمله مواردی برای برنامه‌های سفارشی‌سازی محبوب مانند IFTTT و Tasker به همراه یک Subreddit عمومی AndroidThemes با مجموعه‌ای از ایده‌های تمیز صفحه اصلی. اکثر پست ها به شما نشان می دهند یا به شما می گویند که چگونه به یک اثر خاص دست پیدا کنید، کدام برنامه ها را دانلود کنید و چگونه همه چیز را تنظیم کنید. بسته‌های آیکون، قالب‌های KWGT، والپیپرها و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید وجود دارد. در اینجا یک نمونه از نوع چیزهایی که منظور ما است. ممکن است کمی گیج کننده باشد و اطلاعات زیادی وجود دارد و تعداد کمی احمق اینجا و آنجا وجود دارد، اما به طور کلی، این یک تجربه کلی مناسب است. ما همچنین می‌خواهیم به TruePick (پیوند Google Play) که همین کار را در مقیاس کوچک‌تر انجام می‌دهد، تجلیل کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا