
اولین برداشت ها در یک ایمیل فروش به حساب می آیند
اولین برداشت می تواند آخرین برداشت باشد اگر به طور متفکرانه اجرا نشود. تفاوت بین یک مکالمه واقعی و یک ایمیل فروش، عدم تعامل حضوری است. اگر محصول یا خدماتی را به صورت حضوری می فروشید، اگر مخاطبان شما با اطلاعاتی که ارائه می کنید مطابقت نداشته باشند، احتمال اینکه مخاطبان شما در حال صحبت کردن نباشند، کمتر از آنجا دور می شوند. از طریق ایمیل، اگر آنها احساس کنند که با پیامهای شما ناهماهنگی دارند یا از تعداد دفعات ارسال ایمیلها آزار میدهند، میتوانند به راحتی اشتراک خود را از دریافت ارتباطات بیشتر لغو کنند. این معادل فن آوری کوبیدن در به صورت فروشنده است.
کلید ایجاد یک تأثیر اولیه خوب، رساندن پیام مناسب، به فرد مناسب، در زمان مناسب است و دریافت درست آن معمولاً نیازمند آزمایش و آزمایش مجدد است. تقسیم بندی لیست های مخاطبین شما می تواند به موفقیت بیشتر این فرآیند کمک کند. وقتی لیست مخاطبین خود را تقسیم بندی می کنید، مخاطبینی را شناسایی می کنید که بر اساس ویژگی های فردی آنها برای یک محصول یا خدمات خاص مناسب تر هستند. در مطالعهای که در سال ۲۰۱۹ توسط کمپین مانیتور انجام شد، آنها دریافتند که بازاریابانی که از کمپینهای تقسیمبندی شده استفاده میکنند تا ۷۶۰ درصد افزایش درآمد را تجربه کردهاند. ارائه پیام مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب میتواند در درازمدت فوقالعاده سودآور باشد، بنابراین مهم است که روانشناسی شخصیتهای خریدار خود را نشان دهید و اولین برداشتهای تاثیرگذار را ایجاد کنید.
آنچه شما می گویید و نحوه بیان آن در اولین برداشت مهم است. بهترین توصیه این است که خود را به جای مخاطب هدف قرار دهید. پیام خود را بخوانید و به این فکر کنید که اگر همان پیام را دریافت کنید، چه واکنشی نشان میدهید یا پاسخ میدهید. آیا روی لینک دانلود کلیک می کنید؟ آیا برای مشاوره برنامه ریزی می کنید؟ آیا اقدام بعدی روشن و مستقیم وجود دارد؟ آیا محتوا باعث می شود به مشکلی فکر کنید که در حال حاضر با آن روبرو هستید؟ نشان دادن علاقه خود از طریق دیدگاه دیگران، تمرین پذیرای مکالمه است. وقتی پیامی واضح، تاثیرگذار و مستقیم می سازید، احتمال اینکه مشتری بالقوه شما در تلاش های اطلاع رسانی شما شرکت کند، بسیار بیشتر است. با قرار دادن خود به جای مشتری احتمالی خود، می توانید زودتر روابط قوی تری ایجاد کنید.