
الیزابت روسیلو – مدیر عامل و بنیانگذار AZA Finance
توصیه من به همه زنان (و آنچه که دوست دارم به جوان ترم بگویم) این است که عمداً افراد خوب را پیدا کنند و با آنها کار کنند. با پیدا کردن یک مربی که بتواند شما را بالا ببرد شروع کنید و به شبکه هایی دسترسی پیدا کنید که از رشد شما حمایت می کنند. زنان اغلب از این حلقهها کنار گذاشته میشوند – بنابراین اگر نمیتوانید وارد یک حلقه شوید، حلقههای خود را بسازید.
شروع به تقویت اعتماد به نفس خود کنید تا وقتی فرصتی پیش آمد، بتوانید خود را در آن اتاق ها، پشت آن میزها قرار دهید. و تا زمانی که آنجا هستید، هرگز خودتان را دست کم نگیرید. شما ارزش حقوق، پاداش، برابری و احترامی را دارید که به دنبال آن هستید.
Miku Hirano – مدیر عامل و بنیانگذار، Cinnamon AI
هدف چیزی است که مرا به جلو می برد. این سوخت است که مرا به حرکت در می آورد. از سنین جوانی، زمانی را صرف فکر کردن میکردم تا هدفم را بفهمم. چه چیزی احساسات من را تحریک می کند – خشم، ترس، شک، اندوه، هیجان؟ چه چیزی در مورد جامعه ما باعث تحریک من می شود؟ برای رهبران و کارآفرینان آینده، قویترین توصیه من این است که برای تأمل و درک آنچه که احساسات شما را تحریک میکند، وقت بگذارید.
علاوه بر خودآگاهی عاطفی، یک هدف قوی مستلزم “چه کسی” است. من دنیا را برای چه کسی تغییر می دهم؟ برای من، من می خواهم با ارائه ابزارهای مورد نیاز برای شکوفایی و بهبود زندگی آنها، پتانسیل نسل های آینده، به ویژه فرزندانم را گسترش دهم.
برای من، این ابزارها هوش مصنوعی (AI) و فناوری دیجیتال هستند. استفاده صحیح از هوش مصنوعی یک جزء کلیدی برای حل مسائل مهم مانند تغییرات آب و هوا خواهد بود. هدایت توسعه هوش مصنوعی تلاش من برای تبدیل کردن هدفم به یک هدف بسیار متحول کننده است.
Maggie Louie – مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران، otto JavaScript Security
وقتی شرکت را در سال 2017 راهاندازی کردم – خیلی قبل از اینکه کووید در ذهن همه باشد – اطلاعات کمی در مورد دنیای استارتآپ داشتم. من این شانس را داشتم که راهی هوشمندانه برای شناسایی هکرهایی که از تبلیغات دیجیتال برای انتشار بدافزارها و سرقت پول استفاده میکنند پیدا کنم، اما تبدیل این ایده به یک شرکت یک فرآیند یادگیری بوده است.
شاید مهمترین چیزی که میتوانم به «مگی 2017» بگویم این باشد: «برای خودت صادق باش». بگذارید “چرا” کاری را که انجام می دهید “شمال واقعی” باشد. برای من، این بدان معناست که هرگز فراموش نکنم که من مخترعی هستم که کارآفرین است، نه کارآفرینی که مبتکر است.
اما در یک مفهوم کلی به این معنی است: بدانید چه چیزی شما را تحریک می کند، بدانید به چه چیزی اعتقاد دارید. سپس انتخاب سرمایه گذاران، مشاوران و اعضای تیم مناسب ساده می شود. اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که به آنچه شما باور دارید اعتقاد دارند. کسانی که تقویت می کنند، هرگز بینایی شما را ضعیف نمی کنند. و فقط ادامه بده
جنیفر هولمگرن – مدیرعامل LanzaTech
شما می توانید با سخت کوشی موفق شوید اما صبور باشید و وجدان خود را فراموش نکنید! رویای بزرگ را رویاپردازی کنید و بدانید که ایده های خوب کافی نیستند، اگر قرار است ایده موفقیت آمیز باشد، باید آن را اجرا کنید.
شما باید کاری را که می خواهید انجام دهید و خودتان تصمیم بگیرید. با غریزه خود پیش بروید و تصمیمات شخصی بگیرید که فکر می کنید برای شما مناسب است. به حرف مردم گوش دهید و نصیحت کنید، اما چیزی که آنها به عنوان مسیر شما و مسیری که انتخاب می کنید نباید یکسان باشد.
مثبت فکر کن. پتانسیل نتایج خوب را ببینید و در عین حال از خطرات آن آگاه باشید. روی جایزه تمرکز کنید – اگر شکست خوردید، دوره را اصلاح کنید، یاد بگیرید و ادامه دهید!
لیزا دایسون – بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Air Protein
من این افتخار را داشته ام که در طول زندگی حرفه ای خود با برخی از مربیان استثنایی کار کنم که بینش های ارزشمندی به من داده اند که به من کمک کرده است شرکت هایی را پیدا کنم، تیم ها را رشد دهم و پایه و اساس تأثیرگذاری بر جهان را بسازم. اگر میتوانستم خود کوچکترم را نصیحت کنم، بر چند اصل راهنمایی برای پیروی از اشتیاق تأکید میکردم.
تا جایی که می توانید در زمینه هایی که به شما علاقه مند هستید و حتی در برخی از زمینه ها که اینطور نیست، یاد بگیرید. ذهن و دیدگاه خود را با احاطه کردن خود با افرادی که تجربیات گوناگون و روش های متفاوتی برای دیدن جهان داشته اند گسترش دهید. کاری را که دوست دارید انجام دهید، از قلب خود پیروی کنید، این تمرکز را حفظ کنید. مطمئن شوید که اهمیت افراد در این فرآیند را درک می کنید.
در نهایت، به خود کوچکترم می گویم که خوبی ها را تقویت کند، نقاط روشن را بیابد، و مهمتر از همه، لذت ببرد.
کاترینا دوناگی – مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران دفتر کل مدنی
اهمیت شبکهها و توجه بیشتر به لایهبندی پایههای درست برای حمایت از مردم و فرهنگ – در زمان مناسب.
هنگامی که در سفر کارآفرینی قرار می گیرید، اولین تصمیم گیری در مورد محصول، بازار، مشتریان، درآمدها و جایگاه برند می تواند بسیار طاقت فرسا باشد زیرا در حال ساختن شرکتی هستید بدون پول، بدون تیمی جدا از بنیانگذاران، بدون آگاهی از برند. . بنابراین، بخشهای مختلف شرکت بسته به روز اولویت متفاوتی خواهند داشت.
به این ترتیب، زمان به مهم ترین منبعی تبدیل می شود که در اختیار دارید، اما در صورت صرف آن غیر قابل جایگزینی است. توصیه من این است که از زمان خود عاقلانه استفاده کنید. اول از همه، یک شبکه قوی در اطراف خود بسازید که بتوانید از او مشاوره بگیرید تا شما را در قبال تصمیماتتان مسئول بداند. اجتناب ناپذیر است که شما اشتباه کنید، این سفر کارآفرین است. ثانیاً، لایهبندی پایههایی را در شرکت خود در اولویت قرار دهید که از افراد آینده شما حمایت میکند و فرهنگ کاری مثبت را تقویت میکند. افراد شما مهمترین اولویت هستند.